Dynamo Dresden - Hradec Králové

Měření se sousední druhou nejvyšší soutěží nedopadlo vůbec dobře. Jednalo se sice jen o přípravu ale rozdíl v obou ligách, alespoň podle sobotního utkání, je opravdu značný. Hradec si za první poločas nevytvořil prakticky nic a snadno inkasoval 3 branky. Síla Dynama přenesena do druhé bundesligy přitom nepředstavuje pro soupeře skoro žádné nebezpečí, místní jsou totiž jednou nohou na cestě o patro níž.
Hradec bohužel nepřitáhl do hlediště Glücksgas-stadionu místní fanoušky, takže stánek připomínající o něco větší Eden navštívilo pouze 1002 diváků. Podobný nezájem asi očekávali, a tak je za vstupné 5 euro otevřen vlastně jen kotel za brankou. V soutěžních utkáních je ale vše úplně jinak, průměrná návštěva -  24 954 diváků. Bez zajímavosti určitě není i fakt, že každá choreografie domácích ultras musí být předložena ke schválení na klub, a to nejpozději 5 dní před samotným zápasem.
O kulisu se tedy převážně staralo 48 hostujících příznivců. Jejich aktivity si všimli i na stránkách drážďanského klubu: „ Asi 30 fanoušku podporuje FC Hradec Králové z hostujícího sektoru, pověsili vlajky, bubnují a zpívají“  O jejich cestě fanclubáckým autobusem se můžete dočíst zde
Hůře se už však vyjadřují k samotnému zápasu, kdy hodnotí Votroky jako neškodný tým a poukazují na výrazný skok v kvalitě obou soutěží.

25.kolo: Teplice - Hradec 0:2

Na Stínadlech se na důležitý zápas sešla stejně slabá návštěva, jak před týdnem v Malšovicích na Duklu. Dříve, než se stačili diváci usadit, už Teplice prohrávaly. Šislerova branka v první minutě vypadala fantasticky. Pro domácí bylo ještě hůř o 10 minut později, kdy zvýšil Schwarz, a to navíc mezi tím Kulič spálil solidní příležitost. Pak už zápas vypadal podle očekávání. Snaha Teplic něco s výsledkem udělat ale na otočení utkání fotbalovou kvalitu určitě neměly. Pro úplnost musíme podotknout, že výhra sama o sobě nic neznamená a jsme stále bod od pádu do pralesa.

Díky finančníu daru mohlo Hradec podpořit zdarma 5 autobusů s fanoušky. Zkušení výjezďáci tak mohli spatřit nejen notoricky známe obličeje ale i výjezdové nováčky. Ti se se z drtivé většiny ukázali jako správní patrioti a to nejen svojí účastí v sektoru hostí ale i aktivní podporou černobílých, a že byli pořádně slyšet. V „domácím“ kotli se nás schází 252 + 43 sedících ve vedlejší části. Sektor IQ 15, jak si říkají tepličtí ultras, od začátku jasně válcujeme a není pochyb, kdo bude v aréně dominovat. Připravena byla také choreografie v podobě trikolóry červené, bílé a žluté doplněné nápisem VOTROCI ON TOUR. Fandění hlavně ke konci nabírá na obrátkách a při závěrečné děkovačce bylo vidět nadšení nejen mezi fanoušky ale i samotnými hráči. Výjezd se rozhodně povedl a snad se líbil i většině příležitostných výletníků. Negativní věcí byly hlavně krádeže na benzínkách. Cena zdarma s sebou přinesla i několik lidí, kterým je líto dát na benzínce 40kč za bagetu nebo 70,- za víno. Doplatí na to ve výsledku ale zase jen pravidelní účastníci výjezdů, kterým je takové chování rozhodně cizí.

Sestava:Lindr – Holeš, Hochmeister,   Hájek, Poděbradský -   Šisler, Schwarz (63. Strnad) - Štěpán (90. Jánošík), Klapka - Kulič (56. Uškovič)  Hadaščok.
Goly: 1.Šisler, 15.Schwarz
Diváci:3 215
Hostí: 295
Ultras liga: Teplice 6 - Hradec 7

23.kolo: Liberec - Hradec 1:0

Článek z utkání lze tentokrát napsat pohledem z hlavní liberecké tribuny, kde mě hned od začátku překvapilo, že všichni hráči Liberce se jmenují úplně stejně. Ve chvíli, kdy hlasatel předříkával jména ze sestavy Liberce a stadion doplnil jejich příjmení :-) Další věcí, které si určitě spousta fanoušků z Východních Čech všimla, je firma JUTA. Ta má nejen reklamu kolem celé hrací plochy, ale zároveň jí nosí severočeši i na dresech. Podnik, s obratem 5 miliard ročně se sídlem ve Dvoře Králové, kde dělá i spousta fanoušků Votroků. Takto můžeme bohužel pokračovat. Agro z České Skalice sponzor Slávie, OEZ Letohrad partner Jablonce. Nakolik šli těmto penězům naproti v Hradci nedokážeme posoudit, každopádně to je zarážející věc. Všechno tohle dává dohromady mozaiku a ta rozhoduje o setrvání v lize. Za Hradcem nestojí silný sponzor, majitelem je město a pro udržení v lize musíme být fotbalově o úroveň víš než konkurenti v boji o sestup, tak to prostě je.
Do Liberce přijelo spoustu příznivců a do hostující klece se vydalo asi 150 ultras. Vedle sektoru byl ještě menší kotel asi 15ti lidí, zbytek roztroušený po stadionu, na který podle hlasatele bylo vydáno přes 5 000 vstupenek, skutečná návštěva o 1-2 tisíce nižší. Fandění  do 25. minuty krásně slyšet, pak už  support postupně slábnul a logicky mu nepomohla ani obdržená branka ve druhé půli. Vyzdvihnout se musí účast z Jaroměře v počtu 34. kusů! V Liberci jsme od návratu do ligy hráli vždycky špatně, určitě i hůř než včera, jen je to v současné situaci, kdy jsme na sestup, tak něják víc vidět. I proto se při závěrečné děkovačce stadionem ozývalo Plíšek ven, Plíšek ven!

Sestava: Koubek – Plašil, Hochmeister, Hájek, Poděbradský –   Hadaščok (79. Schwarz), Šisler, Strnad (60.  Uškovič), Harba, Štěpán – Kulič (75. Voltr)
Góly: 52.Rybalka
Diváci: 5 116
Hostí: 150

21.kolo: Brno - Hradec 1:3

První krůček na cestě za záchranou jsme udělali, jakou bude mít cenu se uvidí až po Boleslavi. V Brně se nás v sektoru i přes opravdu nevlídné počasí schází 95 ( Info od slečny co prodávala lístky, budeme jí věřit, měla ligové parametry ). Sektor ověsíme vlajkami a začínáme fandit, není to sice úplný koncert, ale ani se nemusíme stydět, pořád lepší než domácí, kteří mají 3!!! kotle. Na začátku utkání střílí Šísa branku a tak se hned nálada zlepšuje. Poté sledujeme bojovnou hru, ale i přes šance na obou stranách se skóre nemění. Po změně stran se nám daří zvýšit na 2:0, ale bohužel vzápětí  z penalty inkasujeme a je to opět jen o gól. Naštěstí dnes brněnští střelci neměli den a tak svoje šance zahazovali. My hrozíme z protiútoků a na konci zápasu jeden Dušan Uškovič chladnokrevně zakončuje. Víme, že dnes odvezem tři body a poslední chvíle utkání si opravdu užíváme. Po utkání slavíme s hráči vítězství a nikdo snad nelituje, že dnes do Brna vyrazil. V druhém poločase jsme se činili i opticky a vytahujeme jedno choreo  a jeden nápis. Co říci závěrem, dnešek byl příslibem do budoucna a odměnou pro věrné fanoušky, kteří za Votroky vyrazili.

Sestava:.  Lindr, Plašil, Fukal, Hochmeister, Poděbradský, Klapka ( 75. Uškovič),  Šísler, Strnad, Harba, Štěpán ( 83. Kulič)  Hadaščok
Góly: 62.Zavadil - 9.Šisler, 55.Hochmeister, 90.Uškovič
Diváci: 1 826
Hostí: 95
Vstupné: 70,-

Pohár FAČR: Plzeň - Hradec 1:0

Marnost, marnost, marnost. Musíme si to přiznat otevřeně, jelikož nedokážeme uhrát ani remízu s plzeňským béčkem, letos prostě půjdem z ligy. Proto bych chtěl všechny upozornit, ať si zbývající zápasy užijí, liga tu zase nějakou dobu nebude. Ale zpět k pohárovému zápasu. Na začátku jsme se snažili tlačit dopředu, ale výsledkem toho všeho byl jen platonický tlak bez vstřelené branky. A tak, jak už to bývá, jsme udělali jednu megahrubku v obraně, kdy měl Adamov asi půl hodiny na to, aby si na našem malém vápně zpracoval míč, pak se Jirky Lindra zeptal kam to chce a dal pohodový gól. Poté se už de facto po celý zápas odehrávalo trápení našich hráčů a jelikož jediná naše střela letěla na branku až v 90. minutě, po zásluze jsme z poháru vypadli. Co se týká fandění, v kotli se nás sešlo cca 70 a snažili jsme se fandit celý zápas, myslím, že jsme ostudu neudělali. Po zápase se naše skupinka  4 lidí odebírá k autu, u parkovacího domu jsme zezadu napadeni skupinou plzeňáků, chtějí šály a symboly klubu. Jediné, co si však odnesli byla jedna čepice, kterou sebrali z tašky. Když jsme viděli, jaký ubožák si ji odnáší, tak mu to snad i přejem. Bohužel hůř dopadla jiná skupina hradeckých. Ta byla napadena stejným způsobem, obrána o symboly a ještě schytala nějákou tu ránu. Jen je škoda, že tito plzenští hrdinové nevytáhnou paty za hranice města a tak jim to doma nebudeme moct oplatit, ale třeba něco vymyslíme.

Sestava:. Lindr –   Plašil, Jánošík, Fukal,   Poděbradský – Štěpán (65. Voltr), Klapka (63. Harba), Strnad (76. Hochmeister), Schwarz, Zelený –   Hadaščok
Góly: 35. Adamov
Diváci: 4 782
Hostí: 62

19. kolo: Baník - Hradec 3:0

V přímé konfrontaci v boji o sestup jsme bohužel ve slezské metropoli propadli. Zatímco Baník kráčí ze sestupového bahna směrem vzhůru. Votroci se k němu nebezpečně blíží.
Utkání byla ligová klasika, která by pravděpodobně skončila nudou bez branek. O zábavu domácích se ale postaral Milan Baroš, který svými góly zařídil jasnou porážku. Za zmínku stojí asi jen hradecká akce z 15.minuty. Kdy střela Šislera šla těsně nad branku Baníku. V tu chvíli už Baník vedl a do poločasu bylo ještě hůř. K druhému gólu vyzval Baroše hezkou přihrávkou hradecký odchovanec Jan Hable, který přes Fiorentinu, druholigové italské Ascoli a sestupující řecké AO Kerkyra, zavítal zpět do Gambrinus ligy. Hradec něco zajímavého předvedl až na konci zápasu. Střelu Harby vyrazil Bárta těsně vedle levé tyče. Zajímavý byl i pokus Harby ohrozit Baník přímo z rohového kopu, ale takové góly dával za Votroky jen Milan Ptáček. Pro úplnost nám Baroš zasadil i třetí ránu. Pozitivní ze zápasu byl asi jen termín a čas výkopu, který nahrával 76ti členné skupině z Východních Čech.

Sestava:.Tomáš Koubek, Marek Plašil (46. Emir Halilovič), Peter Jánošík, Milan Fukal, Jiří Poděbradský, Tomáš Holeš,   Jan Šísler, Petr Schwarz (46. Tomáš Strnad), Haris Harba, Vojtěch Hadaščok, Marek Kulič (60. Filip Klapka)
Góly: 5. 33. 54. Baroš
Diváci: 9 617
Hostí: 76
Ultras liga: Baník 8 - Hradec 6

Jihlava - Hradec

Milý deníčku, tak jsme se po zimní pauze dočkali a dnes, 22.2. 2013, vyrážíme na první zápas do Jihlavy. S několika lidmi se domlouváme, že vyrazíme vlakem. Sraz je po 11. hodině na nádraží. Nakonec se nás slejzá 9 a můžeme vyrazit. Nejdřív nás čeká přestup v Rosicích. Jelikož na téhle trase pendluje vymóděný motorák Regionova, moc místa v něm není. Všichni získáváme místa až ve Žďáru u Skutče. Cesta probíhá poklidně, někteří mají z množství sněhu druhé Vánoce :). Ivuška vytahuje chleba, kozí rohy a lovečák a začínáme debužírovat.

Další přestup nás čeká v Havlíčkově Brodě. Odtud je to už do Jihlavy co by kamenem dohodil a zbytek došel pěšky :).  Tento vláček nás přiváží na městské náměstí, kde na nás čeká můj bývalý spolužák Péťa a jeden Votrok. Společně vyrážíme do Pivovarské restaurace. Menší zastávku si dám u školy, kde udělám nějaké fotečky. V pivovarské dáváme Ježoura. Po čtvrté hodině přichází další čtyřka Votroků. Taky se spojujeme s Votrokama, kteří na Vysočinu cestují busem a zjišťujeme nemilou informaci, a sice, že stojí v koloně mezi Brodem a Jihlavou d íky dopravní nehodě. Jelikož do zápasu zbývá zhruba hodina, děláme si srandu, že tam budeme jediní a bude potřeba pořádně připravit hlasivky. Po páté hodině se dekujeme a valíme na stadion, kde už nás pár Votroků čeká.

Kupujeme lístky, necháme se prohlídnout a jdeme do sektoru. Chvíli na to přijíždí busy s dalšími kousky. Od Kuksmana vyfasujeme kombinézy a chystáme se na fandění. Na to, že počasí nic moc, je zima a celou dobu sněží, (určitě lepší, než kdyby pršelo) se scházíme ve slušném počtu 135 kusů + několik desítek na ostatních tribunách. Ve druhém poločase se vytahuje choreo s nápisem "Dnešní zápas nevidíme vůbec černě". Body se nakonec dělí stejným dílem. Po zápase míříme rovnou k busům. Cestičku nám lemují policajti se psy.  Naše skupinka, která jela vlakem čeká v jakém busu bude místo. Po nějaké době se můžeme nalodit a vyrazit k domovu. Jak už je zvykem, mám opět napečíno, takže po zastávce v Brodě dobrotu vytáhnu a rozdám. Jsem ráda, že má kladný ohlas a chutná. Po nějakém čase se ještě vytasím s lahvinkou zeleného moku. Tím ale moje zásoby končí :(. Do HK dorážíme po 11 hodině a po prvotním plánu jít někam pokračovat jedeme domů.

P.S. kdyby chtěl někdo recept na americkou buchtu, stačí říct :))

Dukla - Hradec 1:0

Páteční podvečerní termín a votroci zajížděli na Julisku, sice oslabeni o několik klíčových hráčů, na to se ovšem nemůžeme vymlouvat. Hradec vstoupil do zápasu jakoby se nechumelilo a se svojí (ne)hrou by měl problémy porazit i slavný tým Slavoj Houslice. Dukla také nepředváděla úchvatný výkon, ale povedlo se ji díky Pospěchovi skórovat a možná i zaslouženě vedla. Druhý poločas jsme doufali ve zlepšení, ale v kabině bylo o přestávce asi ticho jako v kostele, což našim hráčům moc neprospělo. Hru oživil až střídající Emir Halilovič, který si zasloužil obdiv fanoušků. Bohužel sám Emir na Duklu nestačil, a tak jsme po ostudném výkonu prohráli nejtěsnějším rozdílem 1:0.

Na Julisku přicestoval tradiční hradecký holobus, pár autoposádek a také votroci žijící v hlavním městě. V kotli se nás sešlo přes 80, věšíme vlajky a začínáme fandit. Ovšem po prvním poločase nás z fotbalu bolí oči a chuť fandit je menší a menší. Kdybychom prohrávali 3:0 a bojovali, tak ani nepískneme, ale tohle bylo až komické, co Plíškovy ovečky předváděly na trávníku. Během zápasu máme tři choreografie. Na první je vyobrazen švejk s nápisem TUHLE VÁLKU VYHRAJEME, druhá choreografie se týkala novely zákona, každý z votroků měl před hlavou masku a to vše doprovázel nápis: MY SE MASEK NEBOJÍME! Třetí choreografie, bohužel na fotografii není moc vidět, ale toto choreo bylo děláno k chorálu KDYBYS TAK NÁHODOU.

Závěrem lze jen říct, že holobus nepotkala žádná katastrofa a dojel, jak do Práglu, tak do Hradce :-)

Kuksman ml.

V poháru jdeme dál!

V dalším pohárovém kole jsme zajížděli na hřiště druholigových Bohemians Kapr Střížkov.  Ve středečním  podvečeru vyrážíme nakonec dvěma auty a vzhledem k nepříznivé situaci na dálnici přicházíme na stadion ve dvacáté minutě. Naštěstí je stav bezbrankový takže jsme o nic nepřišli.  Kupujeme občerstvení u stánku a obhlížíme jaké místo na stadionu bychom zabrali. Původní záměr obsadit prázdný sektor na hlavní tribuně nám bohužel kazí security a tak nezbývá než se odebrat na protilehlou stranu na malou tribunku. Tam se nám daří i přes drobnější problémy vyvěsit vlajky a zabrat půlku tribuny jen pro sebe. Poté začínáme fandit v počtu deseti aktivních fanoušků. V první půli jsme spíše obhlíželi situaci na stadionu a soupeřili hlasivkami a místním orchestrem, který se zatoulal na stadion. Na hřišti jsme toho do poločasu moc nepředvedli a tak se jde do šaten a stavu 0:0. Druhý poločas je přece jen lepší kluci na hřišti makají a je na nich vidět chuť postoupit, nakonec  Dušan lobem překonává domácího brankáře a my propadáme v euforii. Fandíme, co nám síly stačí a zbytek zápasu si opravdu užíváme, vysvlečeni do půl těla zpíváme chorály jako by nás bylo v kotli dvacetkrát tolik.  Kluci přečkali závěrečný nápor domácích a tak na konci společně slavíme postup do dalšího kola poháru.  Poté už se spokojeně odebíráme k autům a vyrážíme k domovu. Cestou se dozvídáme i jméno našeho dalšího soupeře, přece jenom to nakonec bude Plzeňská Viktorka. Díky všem za super zážitek a skvělý výjezd!

Boleslav - Hradec 1:0

Stadion v Boleslavi lze snadno zaměnit s hlavním vchodem do škodovácké automobilky. Možná je to jen moje velká náhoda a nebo místní specialita, ale rok od roku nabízejí místní před hlavním vstupem k prodeji lístky, které pravděpodobně nafasovali v práci a tak si chtějí nějakou tu korunu přivydělat. Za 100,- toho ale v Boleslavi nabízí hodně . Od pohodlných tribun, přes kvalitní zázemí, čisté WC a nechybí ani volný průchod kolem celého areálu. Samozřejmě z pohledu mimo hostující sektor. Slovo hostující ale použit v souvislosti s Hradcem ani nelze, spíš by se hodilo hostující – domácí příznivec, protože i mimo oddělený kotel bylo všude na okolních tribunách hradeckých zase jako máku. Předvedená hra byla převážně v první půli slabší. Boleslav se dostávala rychle do útoku a Hradec buď ztrácel míč, zbytečně kombinoval a nebo nadějnou akci zabrzdil. Boleslavi byla ještě odepřena v 10. minutě regulerní branka. Sudí Hrubeš ale chybně odmával offside.V prostoru kotle se od loňska  několik věcí změnilo. Zmizela mříž, která kotel rozdělovala, což se dá hodnotit určitě jako plus, ale bohužel přibyla hustá velrybářská síť, přes kterou bylo velmi špatně vidět. Ten kdo tento typ sítě na sektor instaloval, by se nad sebou měl určitě zamyslet.Co se fandění týká, předváděli jsme po celý zápas velmi slušný support, který byl v prvním poločase doplněn nápisem pro Adriho aby se brzo uzdravil a v druhém poločase plachtou Jednou dole, jednou nahoře - fanatizmus 100%. Celý kotel byl pěkně ověšen vlajkami. Bohužel se nám nepovedlo rozjet ten správný fanatizmus, ale to bylo způsobeno asi i výkonem hráčů na hřišti. Domací kotel v prvním poločase neexistoval, v druhém se několik fanoušků domácích (cca 20) zformovalo a předváděli i náznaky fandění, vyvěsili dvě vlajky na plot a jednu na tyči měli i přímo v kotlíku.  Na hřišti nás bohužel kluci nepotěšili, našemu výkonu chyběla nadstavba, větší bojovnost a touha po vítězství. I přesto jsme si vytvořili v druhém poločase tři velké šance. Bohužel Harba, Šisler ani Dvořák je proměnit nedokázali. A jelikož se fotbal hraje na góly, odjížděli jsme z Bolky bez bodu.

Sestava:  Koubek - Holeš, Šisler (87. Zec),   Jánošík, Poděbradský,   Fukal, Hochmeister, Štěpán (81. Voltr), Harba,   Dvořák (73. Zelený),   Uškovič.
Gól: 31.Nešpor
Diváků: 3680
Liga fans: Boleslav 6 - Hradec 9
Vstupné: 100,-

Článek ze Sparty

Velká poklona těm, kteří připravili choreografii a i všem ostatním za skvělou podporu Votroků v Praze.
Pro vlakovou skupinu začíná fotbalová neděle už v 12:08.  Rychlíkem na Prahu cestuje odhadem 60 fanoušků. Několik jich přistoupí ještě cestou v Chlumci a Poděbradech. Stejně tak i nějácí sparťané, kteří si po úspěchu s Feyenoordem vzpomněli na tu svojí Spartu. Ve vlaku vládne naprostá pohoda a i průvodčí se ochotně vybavuje s fanoušky. Konečně snad i policie pochopila, že její přítomnost ve vlaku akorát přináší zbytečně problémy. Na hlavním nádraží se část fans odděluje a zbytek pokračuje  přestupem do Holešovic. Následuje asi hodinová procházka a kousek od stadionu zakončená v podniku se srbským majitelem. Ten nám trochu překvapivě sděluje, že spartě nepřeje nic dobrého. Souběžně s vlakem vyráží také minibus s 18ti člennou posádkou.

U vstupu na stadion ochranka situaci nijak nehrotí a potěšující pohled je i na jednotnou barvu oblečení všech našich fanoušků .V kotli se nás schází 183 a hned od začátku rozjíždíme kvalitní fandění, jako je tomu na Letné zvykem. Hlavně první poločas. V tom druhém podpora trochu upadá, ale i tak je úroveň stále vysoká. Trefou do černého byla i choreografie na motiv internetových fanoušků, kterou ocenili i domácí příznivci. I když zrovna na Letné byla návštěva velmi dobrá. Další choreografií byla otázka pro FAČR. ( pravděpodobně  narážka na pokuty za rasismus a upřednostněnou bílou barvu oblečení )  Naopak se nepovedlo nacvičování  nového chorálu 5 minut před koncem. Celkové hodnocení je ale jenom samá chvála. Výjezdy na Letnou patří dlouhodobě k ozdobám sezóny. Podle předběžných odhadů bychom se navíc měli objevit v celkovém pořadí na čele Ultras ligy.

Sestava: Koubek - Plašil, Hochmeister,   Fukal, Poděbradský – Holeš (74. Dvořák)  Šisler, Strnad (70. Janoušek), Zelený (89. Voltr) – Harba – Uškovič.
Gól: 39.Balaj
Diváků: 9 631
Vstupné: 130,-
Ultras liga: Sparta 8 - Hradec 8

Souhrn z výjezdu do Olomouce

Z výjezdu do Olomouce převládá hlavně zklamání z výsledku. Takto ofenzivní venkovní utkání jsme snad od postupu zpět do ligy nikde nepředvedli. První půle ještě vyzněla pro Sigmu poměrně příznivě, a i když hlasatel o poločasově přestávce doufal ve zlepšený výkon domácích a vítězství, dočkal se spíš bílého baletu. Hradec po změně stran Sigmu válcoval a domácí vypadali, jako by nevěděli, co mají hrát. Respektive, pokud se zrovna nebránili, což byl ale častý obraz hry. Žádné odkopávání naslepo, ale přesně na hráče. Rychlý přechod do útoku i udržení balónu ve složitých situacích nám na Hané perfektně vycházelo. O všechny body nás tak připravila zase koncovka.
Do Olomouce vyjelo i asi 50 výjezdníků, což je na Hradec slabší číslo. Doufejme, že se po dovolených a prázdninách budeme scházet zase minimálně v takových počtech jako loni. I když se Benzen snažil vyždímat z kotle maximum, tak fandění byl spíš průměr. Je škoda, že se aktivně nezapojili úplně všichni. Není ale potřeba na ně kvůli tomu pokřikovat. Buďme rádi za každého, kdo se jde do hostujícího sektoru třeba jen posadit a občas zatleská. Lidé na hlavní, a že jich máme na všech výjezdech docela dost, nezvládnou ani to.

Sestava: Koubek, Hochmeister, Poděbradský, Plašil, Fukal, Strnad, Štěpán, Šísler, Holeš (82. Rezek)  Haris, Dvořák (78. Uškovič)